Büro Taşımacılığı

büro nakliyesi

büro taşımacılığı

Büro Taşımacılığı ve iş yeri nakliyatı

Büro taşımacılığı büyük bir külfet gibi görünür. Oysa ki, doğru nakliye hizmetini veren bir firma ile, büro taşımacılığı kolaylıkla gerçekleştirilebilir. Firmamız her konuda olduğu gibi büroların taşınması hizmetini de verir.

Büro taşımacılığı belirli esaslara dayanır. Taşınma işlemine geçmeden önce, doğru bir planlama yapılması gerekir. Büro içinde yapılacak analiz sonucu, gerekli olan koli miktarı hesaplanır. Bilgisayar gibi hassas sistemlerin sayısı belirlenir. Bu aletler taşınma sırasında en büyük özeni gerektiren parçalardır. Büro mobilyalarının da hesaba katılmasının ardından kullanılacak araçlar belirlenir. Tabi bina yapısı da bu noktada ayrı bir hesaplama gerektirir. Gerekirse, nakliyenin kolaylaştırılması için asansör sistemleri de kullanılabilir.

büro nakliye

büro taşıma

Taşınacak büronun toparlanmasını ardından yeni adrese geçilir. Burada da eşyalar hemen kullanılabilecek şekilde düzenlenir. Taşınma sırasında yerli yerine konulan masalar, sandalyeler ve oturma grupları ekstra düzenleme ihtiyacını ortadan kaldırır. Bilgisayar sistemleri kurulur. Büro taşımacılığı hassas materyaller içerdiği için özen isteyen bir iştir. Yerleşim düzeninin doğru kurulması, büronun tekrar kullanılmaya başlandığında karışıklık olmaması için önemlidir. Firmamız taşıma sırasında maddi ve manevi kayıplarınızı engelleyecek biçimde çalışır.

Ofis Taşıma Şirketi

KERVAN NAKLİYAT her sektörde gösterdiği başarıyı ofis taşımacılığında da göstererek ofis taşımacılığını çok daha kolay kılmıştır. Öncelikle ofis nakliyatı için expertiz eleman gelerek ofisi inceler. İnceleme bittikten sonra etüt çalışması yapılır. Eğer anlaşılırsa  şirketimizin diğer bölümlerinde olduğu gibi taşıma olayı kağıt üzerine dökülerek karşılıklı sözleşme yapılır taşıma günü ofis görevlileri elemanlarla değil direkt olarak  formen imiz ile muhataptır. Taşıma günü taşımanın daha seri ve daha rahat olması için ofis oda oda taşınır. Arşiv dolapları ve masaların de montesi daha seri olması için şarjlı ekipmanlar kullanılmaktadır.

Tüm ofis eşyaları avrupadan ithal pet garft kağıtlara sarılır. Dosya ve masa aksesuarları ise kolilere konulur. Koli üzerine oda sahibinin ismi yazılır.

Tüm bu güvenli hizmete rağmen firmamız tedbiri elden bırakmayarak taşınan ofisi sigortaya tabi tutar ve olası bir hasar durumunda taşınan ofis KERVAN NAKLİYAT ile değil direk  olarak sigorta acentası ile muhataptır. Ayrıca sigorta poliçesi taşıma günü ofis görevlisine formen tarafından teslim edilecektir.