Nakliyat sektöründe yıllardır hizmet veren Kervan İstanbul nakliyat firmamız ile evden eve nakliyat, ofisten ofise nakliyat gibi taşıma işlemlerinizi en uygun fiyata yaptırabilirsiniz. Taşıma denince akla ilk gelen isimlerin başında gelen firmamız profesyonel ekibi ve geniş araç filosu ile 7/24 hizmetinizdedir. Bize ihtiyacınız olduğu her an ulaşarak hizmet talep edebilirsiniz.
Müşterilerimizin memnuniyeti için sürekli kendimizi yenileyerek ilerliyoruz. Sizlerin istekleri doğrultusunda kendimizi geliştiriyor ve daha iyisini yapmak için çabalıyoruz. Eşyalarınız sizin için kıymetli olduğu kadar bizim için de öyledir. Eşyalarınız evden eve nakliyat esnasında hiçbir şekilde zarar görmeden paketlenir ve taşınır. Üstelik piyasaya göre çok daha uygun fiyatlar ile taşıma işlemlerinizi büyük bir titizlikle gerçekleştiriyoruz.
Eşyalarınız ne kadar çok olursa olsun araçlarımız hizmetinizdedir. Taşıma öncesinde ücretsiz ekspertiz hizmetimiz sayesinde eşyalarınızın ağırlığı, büyüklüğü ve kapasitesi incelenerek sonrasında ki taşıma işlemi için araçlar ayarlanmaktadır. Böylece, hem sizler hem de bizler için kolaylık sağlanmış olmaktadır. Eğer İstanbul'da evden eve nakliyatihtiyacınız varsa ve güvenilir olsun istiyorsanız firmamıza ulaşabilir, en uygun fiyata hizmet alabilirsiniz.
Kervan nakliyat’ın yıllardır evden eve nakliyat yaptığı kişi ve kurumlarca bilinmektedir. Fakat Kervan nakliyat evden eve taşımacılığı öyle bir hale getir diki evden eve eşya taşımacılık artık çok daha kolay olmuştur. “Kaliteli hizmet” sloganıyla yola çıkan Kervan evden eve nakliyat, eşya taşımacılığın güvenli ve kaliteli gerçekleşmesi için taşıma esnasındaki her şeyi sıraya koymuştur.
İlk öncelikle bölgelere ayrılan expertlerimiz eşyanın bulunduğu yere gelip eşyayı inceledikten sonra kesin bir fiyat vermektedir. Eğer anlaşma olursa o dakika yetkili olan expert ile müşteri arasında bir sözleşme yapılarak taşıma olayı kağıt üzerine dökülür. Ekspertizin gelmesinin amacı sadece fiyattan ziyade çevre koşullarını da tespit etmektedir eşyayı tam olarak görüp eşyaya göre araç temin etmek, sigorta değerini belirlemek, taşımada kullanılacak malzemeyi ve taşımaya gelecek olan eleman sayısını belirlemektir. Eğer eşyanız bize göre çoksa, bir gün önceden eleman gönderip paketlemeyi yapar. İkinci gün direkt olarak taşıma yapılır.
Eşyanın gideceği yerde eşya sahiplerinden bir kişinin bulunması yeterlidir. Sebep ise eşyaların nereye konulacağı hakkında bilgi verilmesidir. Aynı zamanda müşterimiz taşıma bitmiştir diyene kadar elemanlarımız işlerini bitirmiyorlar. Yapılması gereken ve yapabilecekleri her şeyi yapıyorlar.
Müşteri ile firmamız arasındaki iletişim daha sağlıklı ve daha akıcı olması için taşıma günü şirketimizin bir ekip şefinin bulunduğunu ve müşterinin Direkt olarak bu şefle ile muhatap olacağını unutmayınız. Eşyanızın taşınması esnasında doğabilecek hasarda sakın paniğe kapılmayın nakliye firmamız bunu da düşünerek Yapı Kredi Sigorta ile bir hasar anlaşması yapmıştır. Sigorta poliçesi taşıma günü ekipman tarafından müşteriye teslim edilecektir. Hasarın teminatı konusunda müşteri Kervan nakliyat ile değil direkt olarak Yapı Kredi Sigorta ile muhataptır. Biz Kervan ailesi olarak tek temennimizin eşyalarınızı bize taşıtmanızdır. Eşyalarınızı bize taşıtın ki diğer müşterilerimizin yaşadığı keyfi ve rahatlığı sizde yaşayın.